як навчити дитину англійської мови

Я з донькою використовую вже майже два місяці ігровий СD-ROM Cookie and Friends. Пару днів тому взяли логічне продовження Tilly’s Word Fun I (тут з’являється вже множина, озвучені завдання в наказовому способі, завдання на час / швидкість, а також завдання на підбір картинки до слова). Все це Oxford Unversity Press.

Заняття з диском від 20 до 60 хвилин в день, але майже кожен день. Результат по закінченні трохи менше двох місяців: Пасивно практично всі слова з першого курсу дитина розуміє, тобто може повторити, співвіднести з картинкою або навіть перевести, у зворотний бік вполовину менше — тобто самостійно сказати, що ж таке на картці або перевести може, але не всі. Букви знає все російською та англійською / естонському окремо (російською донька може прочитати по складах 5-10 коротеньких слів за раз, по англійськи ми ще нічого не читали, тільки на слух і по картинках), але алфавіти напам’ять (саму послідовність) ми не вчили, за непотрібністю на даний момент. Рахунок на обох мовах (послідовність) від 0 до 12 побіжно, до 20 з підказками,
в різнобій цифри може назвати до десяти. Рідною мовою може додати-відняти з використанням наочності (яблук, цукерок, і т.д.) від 0 до 3. Займається з задоволенням, але по 10-15 хвилин поспіль максимум (віднімання добре практикувати за їжею — Було три картоплі, ти одну з’їла, скільки залишилося?, далі потрібно змінювати вид діяльності.

Як ще займаємося: Пару раз дивилися Letterfun video і грали з картками з цього курсу. Саме відеокомпонентів зацікавив. Завели зошит, де малюємо раз в два-три дні по 2-4 картинки, розфарбовуємо їх і підписуємо на трьох мовах друкованими літерами (Я пишу, а дочка обводить або пише за зразком поруч). Поки малюємо-розфарбовуємо-підписуємо встигаємо кілька десятків разів повторити.
Беремо слова з Cookie and Friends (12 тем по 6-8 слів плюс кольору і цифри), лото Ersted Englisch (про нього трохи нижче) і назви навколишніх предметів / іграшок на вибір дитини.

Ігри в лото / с картками 1. Беру три картки. Показую дитині, називаю по англійськи (з необхідним артиклем, якщо треба, дитина повторює.

Беру всі три картки в руку, картинками до себе, перемішую. Потім беру одну картку, картинку не показую, називаю по-російськи або по-англійськи. Якщо дитина правильно Превод, то картку віддаю, а якщо помиляється, то показую, називаю по-англійськи, прошу повторити, і забираю назад.

Коли раунд закінчується, добираю з колоди ще карток до трьох карт. Граємо раунду три-чотири. Як варіант виграні картки потрібно ще покласти на аналогічний малюнок, якщо він є, на обраному ігровому полі, або знайти те ігрове поле, де є така ж картинка.

2. Забула сказати, що я купила два набори лото. Подумала, що так легше пояснювати множину. Так воно і виявилося.

Донька розкладає по дві однакові картки — це заняття займає у неї від 15 хвилин до півгодини, а потім кличе мене і ми разом розкладаємо картки на ігрові поля (у нас в цілому виходить три ідентичних зображення), називаючи їх по англійськи в процесі (наприклад : a boy, another boy, two boys, one more boy, three boys, a few boys).
Останні кілька занять за аналогією із завданнями в Tilly’s Word Fun I стала додавати перед іменниками назви кольорів і прості прикметники. Для тих, хто займається з картками, що ви з ними ще таке ігрове робите з малюками? Думаю, що спробуємо дієслова руху в третій особі в Present Continuous при описі того, хто що робить. Головне відразу при нормальному темпі мови використовувати contracted forms дієслова be, а повні тільки коли говориш нарочито повільно.

Вичитала в книзі The Bilngual Family, що першими граматичними структурами поряд з владним нахилом і назвами предметів і людей при вивченні англійської, як рідного, є фрази-кліше типу here you are, а також займенники і-ing форми дієслів, і ніяк не Present Simple , з якого починають багато підручники. Окремо стоять тільки stative verbs типу like / want. Dynamic verbs важливіше на перших порах в Continuous.

Аналогічна ситуація з Present Perfect і Past Simple. Перше для дитини найчастіше актуальніше другого (особливо якщо дитина любить коментувати свої дії — Мама, дивись, що я намалювала!).

Як навчити дитину англійської мови

 

3 Responses to Як навчити дитину англійської мови

  1. I just want to tell you that I am newbie to blogging and actually savored this page. Probably I’m likely to bookmark your website . You actually have beneficial writings. Thank you for sharing with us your blog.

  2. I just want to mention I’m all new to blogs and absolutely loved you’re web-site. Very likely I’m likely to bookmark your site . You absolutely come with great stories. Thanks for sharing your web-site.

  3. I just want to tell you that I am newbie to blogging and absolutely liked you’re web-site. Likely I’m likely to bookmark your site . You absolutely come with terrific well written articles. Thanks a bunch for sharing your website page.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *