як зібрати підсилювач

Поки замовлені в країнах загниваючого Заходу комплектуючі для мого майбутнього підсилювача їдуть в нашу Рашу, я вивчаю питання, пов’язані із збіркою підсилювачів. Як показує практика, найкращі результати дає дрімуча вінтажна-превінтажная техніка навісного монтажу, яку в англомовних джерелах називають ще 2 або point-to-point.

Незважаючи на свою архаїчність, ця техніка дозволяє добитися виняткової надійності і дозволяє максимально компактно розмістити елементи схеми.

Я пробігся по сайтах вітчизняних та буржуйських самодельщиков і дрібносерійних виробників лампових підсилювачів і переглянув кілька сотень фотографій всіляких конструкцій. Тепер можна сказати, що я знаю, як треба і, що не менш важливо, як НЕ ТРЕБА збирати лампові гітарні підсилювачі.

Ось невеличка добірка фотографій по темі:
Якщо придивитися, то дуже добре видно, що відрізняє хорошу збірку від поганої. Добре зібраний підсилювач відрізняється акуратно розміщеними елементами, чистої пайкою, відсутністю ізоляційної стрічки на проводах і мінімум проводки.

Вся проводка акуратно перевиті, скріплена в джгути і покладена всередину шасі. Погано зібраний підсилювач це кілометрові соплі з проводів, абияк упіхать всередину, хаотичне нагромадження елементів, брудна пайка, шасі зі знайденої на смітнику жерсті.

Якщо чесно, я дивуюся, чому люди так недбало ставляться до своїх творінь. Зазвичай лампової технікою обзаводяться ті, кому потрібен звук особливої ​​якості.

Я навіть можу зрозуміти прагнення заощадити при збірці підсилювача, коли грошей немає зовсім, а хороший звук хочеться. Але навіть якщо апарат збирається з дешевих або куплених на развалах, або навіть знайдених на звалищах частин, чому не можна його хоча б зібрати акуратно?! Це вище мого розуміння Всі ці кілометрові дроти, на соплях бовтаються плати це ж все так чи інакше впливає і на звук, і на надійність конструкції.

Ось так люди ліплять спершу підсилювачі буквально на колінах незрозуміло з чого, а потім дивуються, коли їх падлюка фонять, як божевільні, коли вигорають деталі ітд.
І, що характерно, аби як і незрозуміло з чого зліплені підсилювачі вони не звучать. Вони видають неприємне дзижчання при перевантаженні і абсолютно мертвий чистий звук. Це наслідок використання деталей невідомого походження і огидною збірки. Досить послухати семпли, записані за допомогою цих радіовредітельскіх поробок, і стає зрозуміло, що люди просто даремно витратили свій час і олово для пайки.

Ну ладно, немає можливості купити топові комплектуючі, але чому не можна красиво зробити річ з того, що є під рукою? І знаєте, що прикро? Велика частина прикладів з лівої колонки (як робити не треба) взята з російських форумів.

Це наші збирачі ліплять підсилювачі незрозуміло з чого і аби як. А всі приклади з правої колонки (із зразками правильного монтажу) взяті з західних сайтів. Це як приклади серійних приладів, так і підсилювачі, побудовані любителями в єдиному екземплярі.

Чому буржуям не все одно, а нашим наплювати? Чому нашим наплювати навіть на те, що вони самі потім будуть користуватися власноруч зробленим лайном? Чи не тому вітчизняна рок-музика в глибокій дупі, що нашим музикантам глибоко байдуже, на чому вони грають? Загалом, як хочете, а я при всьому своєму патріотизмі буду орієнтуватися на західні зразки збірки. Тому що глибоко переконаний, що робити треба добре з самого початку.

А погано воно само вийде. Як зробити простий і красивий корпус для лампового підсилювача? Читайте про це спеціальну.

Сподобалася запис? Поділіться з друзями!.

Як зібрати підсилювач

 

2 Responses to Як зібрати підсилювач

  1. I just want to say I am newbie to weblog and honestly liked you’re web page. More than likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly have very good stories. With thanks for sharing your web-site.

  2. I simply want to tell you that I am very new to blogging and really loved your blog. More than likely I’m want to bookmark your blog . You absolutely come with awesome articles. Cheers for sharing your website.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *